Monika Wujek :    tel.: 605 250 625 

 e-mail: kontakt@wspomaganienauki.pl

 


INFORMACJE


Płyta Waves 5 plus w wersji standardowej obejmuje częstotliwości 1600 Hz - 4000 Hz.
Słuchając tej płyty i ucząc się języka angielskiego możemy osiągnąć lepsze rezultaty w posługiwaniu się tym językiem ponieważ występują w nim dźwięki w powyższym zakresie częstotliwości. Zdarza się, że ucząc się przez dłuższy czas języka nie słyszymy jego melodii i trudno zapamiętujemy słowa. Słuchając odpowiednio przygotowanych nagrań na płycie Wave 5 plus możemy wspomóc naukę języka angielskiego i osiągnąć lepsze rezultaty w posługiwaniu się tym językiem.

Zobacz ofertę


Diagnoza w Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena (JIAS - Johansen Individualised Auditory Stimulation) opiera się na badaniu audiometrii tonalnej oraz testach mowy utrudnionej w tym teście dychotycznym - istotnych dla procesu uczenia się aspektów prawidłowego przetwarzania bodźców słuchowych.
Program terapeutyczny w formie indywidualnie filtrowanej muzyki instrumentalnej nagrywany jest na płyty CD. Każdy diagnozowany otrzymuje płytę do domu i słucha jej codziennie przez 10 minut przez słuchawki. Postępy terapii kontrolowane są co 4 do 8 tygodni (zależnie od wieku), za każdym razem otrzymując nową specjalnie dla niego przygotowaną płytę CD z programem terapeutycznym. Program stymulacji trwa od 6 do 10 miesięcy.
Stymulacja słuchowa wg dr Kjelda Johansena poprawia przetwarzanie bodźców słuchowych. Centralne zaburzenia przetwarzania słuchowego powodują problemy z prawidłowym różnicowaniem dźwięków, lokalizacją źródła dźwięku, rozpoznawaniem wzorców dźwiękowych, analizą czasowych aspektów sygnału dźwiękowego, umiejętnością rozumienia mowy zniekształconej, rozumieniem mowy w hałasie. Oznacza to, że osoba z tym zaburzeniem nie ma możliwości pełnego wykorzystania słyszanego sygnału akustycznego przy prawidłowym jego odbiorze w strukturach obwodowych (Katz, 1994).
W konsekwencji często pojawiają się trudności w uczeniu się, czytaniu, koncentracji uwagi, pisaniu.

Zobacz ofertę